بررسی رابطه ی بین فاوا و سطح یادگیری –یاددهی دانش آموزان |
کد مقاله : 1018-CNF |
نویسندگان |
لیلا سرابی * آموزگار |
چکیده مقاله |
فرایند یاددهی –یادگیری و تعلیم و تربیت همواره از اصول مهم و اساسی هر تمدنی است. زیربنای پیشرفت در هر جامعهای تربیت نیروی انسانی توانمند خواهد بود که این وظیفه بر عهده نظام تعلیم و تربیتی آن جامعه است. در قرن 21 توانایی استفاده از فاوا باید در دانش آموزان به عنوان نیروی انسانی یک جامعه فراهم گردد. هدف از مطالعه بررسی رابطه ی بین فاوا و سطح یادگیری –یاددهی دانش آموزان بوده است. روش پژوهش توصیفی بر پایه اطلاعات به دست آمده از طریق مقالهها، پایان نامهها و کتابهای مختلف در زمینه موضوع مورد نظر بوده است. نتایج حاصل از پژوهش نشان داد که فاوا در بهتر شدن فرایند یاددهی –یادگیری نقش فعالی دارد. از طریق فاوا می توان به اهداف تعلیم و تربیت رسید. مدارسی که از فاوا استفاده کردهاند موجب پیشرفت و تربیت نیروی انسانی کارآمد بودهاند. و رویکردهای توسعهی مهارت های دانش بنیان و کار آفرینی دانشآموزان را دنبال کردهاند. واژه های کلیدی: فاوا، جامعه، تعلیم و تربیت، دانش آموزان. |
کلیدواژه ها |
واژه های کلیدی: فاوا، جامعه، تعلیم و تربیت، دانش آموزان. |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |